Care este strategia de marketing a Pull&Bear? Strategia de marketing a Pull&Bear a vizat un amestec precis de pasaje care au obtinut rezultate favorabile. Acestea fiind spuse, strategiile companiei sale centrate pe cultura, concentrarea pe pret si reprezentarea individuala devin responsabile pentru succesul comercial al marcii.
Pe piata de moda din America de Nord, multi concurenti pun un concurs pentru a obtine venituri. In afara de aceasta, poate strategia de marketing a Pull&Bear sa se potriveasca nevoilor dvs. de afaceri?
Sa ne aprofundam intr-o analiza cuprinzatoare si sa decidem daca puteti aplica unele elemente ale acesteia pentru a le activa cu succes.
Istoria Pull&Bear
Radacinile Pull&Bear se pot regasi in regiunea verde A Coruna, Galicia, Spania in 1991. Desi aceasta companie de moda este destul de tanara, a cunoscut mai multe descoperiri de la debut.
Initial, Pull&Bear a devenit un rezultat al dorintei companiei sale-mama Inditex de a aduce o gama mai diversa de produse vestimentare. De exemplu, inainte de 1991, cele mai multe marci de moda din Spania constau in principal din magazine Zara care ofera accesorii si tinute de moda de calitate.
In plus, la deschiderea Pull&Bear, compania detinea o colectie limitata de produse destinate publicului masculin. Cu toate acestea, acest lucru s-a schimbat in 1998, cand a fost introdusa o colectie pentru fete, care a dezvoltat si mai mult succesul comercial.
De atunci, vanzarile intre ambele sexe s-au egalat, iar statutul magazinelor si reputatia generala au ramas pozitive. Acestea fiind spuse, in 2010, compania a introdus un nou design pentru logo-ul sau.
Un alt detaliu este rebranding-ul locatiilor magazinelor din Europa pentru o diversificare suplimentara. Intr-adevar, deceniul anilor 2010 s-a dovedit a fi unul infloritor pe masura ce s-au facut colaborari cu alte companii.
Se poate vedea acest exemplu in 2019, cand compania a colaborat cu Umbro pentru a lansa o colectie de imbracaminte sport. In general, Pull&Bear a experimentat o calatorie umilitoare in realizarile sale ca brand de moda.
Public tinta
In plus, publicul tinta principal al Pull&andBear consta dintr-o baza egala de clienti, atat barbati, cat si femei.
Al doilea public ca marime este barbati si femei. In cea mai mare parte, Pull&Bear castiga o reputatie tinereasca prin prezentarea generala a amestecurilor jucause cu tendintele modei actuale.
In rezumat, aceasta companie devine orientata spre atragerea unei baze mai noi de fani.
Strategia de marketing Pull&Bear
In plus, strategia de marketing a Pull&Bear a adaptat compania pentru a-si indeplini obiectivele pe o piata in concurenta constanta. Pe langa aceasta, permiteti-ne sa discernem cum functioneaza mixul dvs. de marketing in strategiile dvs. de produs, preturi, publicitate si distributie.
Strategia de produs
O fateta de care trebuie sa fii constient este ca produsele Pull&Bear sunt de inalta calitate, ceea ce se straduieste sa atraga clasele de mijloc. In primele zile ale companiei, majoritatea produselor disponibile erau orientate catre un public masculin.
In plus, in cadrul dezvoltarii marcii de-a lungul timpului, s-au introdus colectii pentru fete care au rafinat si mai mult o prezenta constanta. Pentru a exemplifica, compania a demonstrat inovatie si daruire admirabile, deoarece brandul implementeaza cultura pop americana in activitatea sa.
De exemplu, majoritatea locatiilor prezinta linii suplimentare de produse din Muzica, Jocuri video, Tehnologie si Imagini populare combinate cu imbracaminte. Un altul este introducerea in 1998 a liniei XDYE, care prezinta o colectie sportiva si sofisticata de look-uri de prezentat.
Mai mult decat atat, ei sunt, de asemenea, afiliati la idolii secolului XXI, care aduc si mai mult atractie consumatorilor noi si existenti. Principala caracteristica care face ca Pull&Bear sa fie unic este prezentarea sa distractiva care imbina atmosfera universala si de club cu un caracter plin de viata.
In total, exersand si experimentand diverse metode de abordare, Pull&Bear castiga succes pentru o baza puternica de consumatori tinereti.
Strategia de pret
Cand vine vorba de strategia de pret pentru Pull&Bear, compania de moda ofera clientilor sai o metoda constanta si agreabila. Dupa cum am mentionat mai devreme, publicul marcii este format din indivizi dintr-un grup predominant din clasa de mijloc.
Intr-adevar, acest lucru creeaza o oportunitate flexibila, deoarece exista un acces mai usor la imbracaminte si accesorii de moda de calitate la preturi rezonabile. In plus, utilizarea Pull&Bear marcheaza un simbol al statutului cool sau de sold pe care clientii il pot expune.
De exemplu, preturile marcii sunt mai mici decat ale concurentilor, dar ofera aceeasi calitate si ambianta. In cea mai mare parte, aceasta companie de moda distincta isi mentine scopul initial de a crea produse la moda pentru toata lumea.
Pe scurt, Pull&Bear castiga recunoastere pentru faptul ca este flexibil, motivant si asigura confort clientilor sai.
Strategia de distributie
La fel de important, Pull&Bear isi castiga o reputatie pozitiva pentru expozitia sa diversa si entuziasta de moda. Incepand cu 2021, Pull&Bear a realizat un venit total de o mie opt sute saizeci si sapte de miliarde de euro!
In plus, exista opt sute saizeci si patru de locatii raspandite in prezent pe tot globul. In timp ce noi linii sunt lansate in mod constant in timp, ele pot fi gasite doar in principalele magazine si magazine online.
Mai mult, compania de moda isi castiga realizarile si din prezenta online. De exemplu, majoritatea articolelor oferite in magazinul online ofera returnari gratuite in locatii din SUA sau livrare expres.
Una peste alta, Pull&Bear emuleaza o abordare progresiva, favorabila si exclusiva a strategiilor de distributie pe masura ce se extinde in timp.
Ce parere aveti despre strategia de marketing a Pull&Bear?
Strategia de marketing a Pull&Bear foloseste marci de inalta calitate pentru a dezvolta o strategie de marketing pentru un public ales in care caracterul infloreste. Pentru a adauga, scopul companiei nu este sa proceseze crearea de noi imbracaminte, ci mentinerea clientilor prezenti in stil.
Acestea fiind spuse, speram ca ati obtinut metode perspicace si motivante pentru a va dezvolta in continuare compania de moda.